|
Z raziskavami so dokazali, da AFA klamatske alge zavirajo delovanje prebavnih encimov saharaze in maltaze, ki sta potrebni za končno presnovo in tako pomagata zniževati raven glukoze v krvi ter zvišujejta raven encimov trebušne slinavke in s tem normalizirata glikemijo.
Poleg tega pa so AFA klamatske alge dober vir mineralov, ki normalizirajo vsebnost inzulina v krvi (na primer kroma in vanadija). To in še mnoge druge prehranske lastnosti odlikujejo AFA klamatsko algo, da na naraven način, brez stranskih učinkov pozitivno učinkuje pri sladkorni bolezni.
Vrednost AFA klamatske alge je tudi v tem, da uravnoteži metabolične funkcije, vključno tiste, ki so vezane na glikemijo. To so dokazali na preizkusih v Harvardski univerzi.
Tako so v okviru teh raziskav tudi odkrili, da AFA klamatska alga vsebuje številne snovi, ki so sposobne uravnotežiti metabolizem sladkorja, med katerimi sta najpomembnejša krom in vanadij ter aminokisline levcin, izolevcin in valin.
Poleg tega vsebuje AFA klamatska alga vitaminom B12 in osnovne maščobne kisline, ki so tudi pomembne pri diabetesu.1
Tudi kombinacija magnezija in vitamina B6 ima veliko vlogo v delovanju inzulinskega metabolizma. AFA klamatska alga, ki je velik vir magnezija, preskrbuje organizem z veliko vitamina B6, brez katerega magnezij ne bi mogel prodreti v celice in bi ostal neizkoriščen.
AFA klamatska alga posredno učinkuje na inzulinsko-glikemičen metabolizem in neposredno na moduliranje in delno zaviranje nekaterih encimov za metabolizem sladkorjev. Njihovo zmanjšanje neposredno vpliva na zmanjšanje glikemije.2
Jemanje probiotikov in encimov še dodatno normalizira glikemično stanje.
Obstajajo presenetljivi rezultati pri sladkorni bolezni tipa 1. Poleg splošnih izboljšanj v življenju diabetika in na splošno pri hitrem zmanjšanju količine in frekvence injeciranega inzulina, obstajajo primeri, kjer je po daljših časovnih obdobjih (9-12 mesecev) prišlo do resničnega ozdravljenja. Kako je to mogoče? Seveda so faktorji glikemične normalizacije, opisani zgoraj zelo pomembni; nedavno tega so raziskovalci odkrili pomembno dejstvo, ki omogoča bolje razumeti ozdravitve teh vrst, namreč uživanje AFA klamatskih alg stimulira povečanje (200%) celic kostnega mozga pri odraslih.3
1 Michael Murray, Encyclopedia of Nutritional Supplements, 443-4.
2 Kushak, R., et al., Effect of algae Aphanizomenon Flos Aquae on digestive enzyme activity and polyunsaturated fatty acids level in blood plasma,in Gastroenterology, 1999, 116:A559.
3 Jensen G., Drapeau C., The use of in situ bone marrow stem cells for the treatment of various degenerative diseases, in Med Hypoth, 2002, 59(4):422-28
|